loading...

بهترین متخصص قلب و عروق تهران،لیزر موهای زائد،پاکسازی پوست

بازدید : 4
شنبه 2 دی 1402 زمان : 10:27

برای خط خنده ژل بهتره یا فیلر؟،هزینه فیلر خط خنده

یکی از نشانه های اصلی شادی که به صورت ناخودآگاه در افراد نمود پیدا می کند خندیدن است. خندیدن یکی از نعمت های الهی می باشد. اما گاهی اوقات در صورت بعضی از افراد برخی از خطوط ظاهر می شوند که به آنان خطوط خنده می گویند.

اینگونه از خطوط اگر چه نشان دهنده این هستند که شما در زندگی خود لحظات بسیار شاد زیادی داشته آید اما باعث می شوند شما پیرتر از سن واقعی خود نشان داده شوید.

به همین خاطر افرادی که با چنین مشکلی مواجه می شوند به دنبال راهی می باشند تا این مشکل را به طور کلی برطرف کنند. امروزه راه های زیادی برای از بین بردن چنین خطوطی به وجود آمده اند. که از جمله آنها می توان به تزریق فیلر خط خنده و یا تزریق ژل خط خنده اشاره کرد. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که برای از بین بردن خطوط خنده فیلر بهتر است یا ژل؟ اگر به دنبال پیدا کردن پاسخ این پرسش هستید بهتر است به خوبی این مقاله را مطالعه کنید.

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

برای پیدا کردن فرق فیلر و ژل خط خنده بهتر است ابتدا با هر کدام از این موارد به صورت کامل آشنا شوید. تا بتوانید یک مقایسه درست داشته باشید. به همین منظور ما در اینجا هر دوی این موارد را به طور کامل به شما معرفی کرده ایم.

تزریق فیلر خط خنده

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به کاهش علائم پیری و جوانسازی صورت کمک زیادی بکند فیلر می باشد. همچنین امروزه پزشکان از فیلر برای تغییر شکل بعضی از قسمت های صورت استفاده می کنند که از بین بردن خط خنده نیز یکی از آنها می باشد.

برای تزریق فیلر خط خنده پزشکان باید از سرنگ های بسیار نازک و باریکی استفاده کنند. تزریق فیلر به هیچ وجه کار سختی نیست و افرادی که می خواهند فیلر تزریق کنند نیاز نیست بیهوش شوند. اما با این حال سپردن چنین کاری به یک پزشک متخصص کار درستی است.

ژل خط خنده

بر خلاف فیلر ژل ماده ای کاملا مصنوعی می باشد که در بیشتر مواقع از آن برای پرکردن خطوط عمیق پوست استفاده می شود. معمولا نتایج تزریق ژل خیلی زود نمایان می شوند. همچنین بهتر است بدانید ژل همیشه بهتر از سایر موارد تزریفی می تواند خطوط عمیق پوست را محو کند. همین امر موجب شده است انتخاب بسیاری از پزشکان برای از بین بردن خطوط خنده تزریق ژل باشد. چون خطوط خنده خطوطی عمیق هستند که می توان آن ها را به واسطه ژل به راحتی از بین برد.

مهم ترین مزایای تزریق ژل خط خنده و فیلر کدام اند؟

بهتر است بدانید هم فیلر و هم ژل یک سری مزایای مشترک دارند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست. به همین منظور ما آنها را دراینجا برای شما بیان کرده ایم.

غیر تهاجمی

هر دوی این روش ها که برای از بین بردن چین و چروک به کار می روند کاملا غیر تهاجمی می باشند و بعد از تزریق ژل خط خنده نیاز نیست بیمار استراحت کند و یا کار خود را تعطیل کند. به همین خاطر افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت های روزمره خود برسند.

پوست صاف و نرم

داشتن پوست صاف و نرم آرزوی بسیاری از افراد می باشد. همین امر موجب شده است امروزه بسیاری از افراد به تزریق ژل خط خنده و فیلر روی بی آورند. چون هم ژل و هم فیلر می توانند با از بین بردن خطوط باعث صاف شدن پوست شوند. برای پوست هایی که دارای خطوطی عمیق هستند استفاده از ژل بهتر است چون ژل همیشه عملکرد بهتری نسبت به فیلر برای از بین بردن چروک های عمیق دارد.

تحریک تولید کلاژن

کلاژن همیشه نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد. به همین خاطر پزشکان در بسیاری از مواقع به دنبال راهی هستند تا فرایند تولید کلاژن را افزایش دهند. تزریق ژل خط خنده و فیلر دو روشی هستند که می توانند به خوبی تولید کلاژن را در پوست افزایش دهند.

کمترین عوارض و حساسیت

بسیاری از روش ها وجود دارند که برای از بین بردن خط خنده از آنها استفاده می شود. اما می توان گفت در بین آنها تزریق ژل و فیلر تنها روش هایی می باشند که میزان عوارض آنها بسیار کم است. همین امر موجب محبوبیت اینگونه از روش ها شده است.

قیمت هر واحد فیلر

قیمت هر واحد از فیلر در تمام کلینیک ها یکی نیست چون هر کلینیک و هر پزشک برای بیمار خود نوعی خاص از فیلر را تزریق می کند که هر کدام از آنها دارای قیمت و مشخصات خاصی هستند. اما به طور کلی معمولا قیمت هر واحد بین ۲/۵ میلیون تا ۵ میلیون تومان می باشد. در مجموع چنین تزریقی قیمت زیادی ندارد.برای اطلاع از قیمت فیلر خط خنده با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

هزینه فیلر خط خنده

خیلی از افراد تصور می کنند که قیمت فیلر خط خنده بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود تصمیم بسیاری از افراد برای انجام چنین کاری تغییر کند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه انجام این کار نیاز به هزینه زیادی ندارد. اما به طور کلی هزینه فیلر خط خنده به عواملی مانند: نوع فیلر، پزشک معالج ومحل کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. به همین خاطر بهتر است برای دریافت پاسخ این سوال به دنبال یک جواب واحد نباشید. چون تا زمانی که به یک کلینیک مراجعه نکنید و آنها با بررسی وضعیت خط خنده شما قیمت را تعیین نکرده اند نمی توانید از هزینه واقعی که برای این کار باید پرداخت کنید اطلاع پیدا کنید.

مهم ترین معایب تزریق ژل و فیلر کدام اند؟

ژل و فیلر همانگونه مزایای مشترک زیادی دارند دارای برخی معایب مشترک نیز می باشند. ما در اینجا این معایب را به شما معرفی کرده ایم.

موقتی بودن نتایج

افراد هنگامی که برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود از ژل و فیلر استفاده می کنند. دوست دارند نتایح این گونه از تزریق ها تا مدت زمان بسیار زیادی ماندگار بماند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی در مورد ژل و فیلر صدق نمی کند. چون هر دوی این مواد بعداز مدتی به صورت خودکار جذب پوست می شوند. اما همیشه فیلرها چون مواد طبیعی هستند ماندگاری بیشتری نصبت به ژل دارند.

احتمال واکنش های ناخواسته

گاهی اوقات افراد نصبت به ژل و فیلر حساسیت دارند و بعد از تزریق آنها حتما با عوارضی مانند: خارش، تورم و التهاب روبه رو می شوند. این گونه از عوارض در بعضی از افراد شدید تر و در برخی دیگر کمتر دیده می شوند.

عوارض جانبی

همه تزریقات دارای عوارضی مانند درد، خونریزی، تغییر رنگ پوست و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق می باشند. در رابطه با تزریق ژل و فیلر نیز اینگونه از عوارض وجود دارند. اما همیشه چون فیلر یک ماده طبیعی است دارای عوارض کمتری نصبت به ژل است.

نیاز به مهارت و تخصص

تزریق ژل و فیلر به منظور از بین بردن خط خنده نیاز به مهارت خاصی دارد. به همین خاطر این نوع از تزریق حتما باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود و افرادی که دارای تخصص نیستند نمی توانند به هیچ وجه چنین تزریقی را به خوبی انجام دهند.

معرفی انواع فیلر

معرفی انواع فیلر

فیلر ها دارای انواع مختلفی هستند. معمولا این نوع از مواد تزریقی براساس معیار های مختلفی تقسیم بندی می شوند. ما در اینجا فیلرهایی که براساس مواد تشکیل دهنده مختلف ساخته شده اند را به شما معرفی کرده ایم.

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک

می توان گفت یکی از معروف ترین انواع فیلر، فیلر های حاوی اسید هیالورونیک می باشند. بهتر است بدانید اسید هیالورونیک نوعی ماده می باشد که معمولا به صورت طبیعی در پوست افراد وجود دارد. این ماده می تواند در حجیم کردن پوست و آبرسانی به آن نقش بسیار مهمی داشته باشد . همچنین چنین ماده ای باعث تغذیه پوست نیز می شود.

این ماده که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده فیلر هیالورونیک اسید است را می توان به راحتی به داخل پوست تزریق کرد. چون چنین ماده ای می تواند تا حد زیادی چین و چروک های پوست را کاهش دهد. چنین فیلری کاملا شفاف می باشد و در داخل سرنگ های آماده قرار دارد. این نوع از فیلر خود نیز دارای انواع مختلفی است . چون فیلر هیالورونیک اسیدی که برای لب استفاده می شود با فیلر هیالورونیک اسیدی که برای گونه به کار برده می شود تفاوت های زیادی دارد.

فیلرهای حاوی هیدروکسی

یکی دیگر از انواع فیلر تزریقی فیلر حاوی هیدروکسی می باشد . این مدل از فیلر در دسته فیلر های محرک قرار دارد. فیلر های محرک نوعی فیلر می باشند که می توانند کلاژن سازی پوست را تحریک کنند. چنین ماده ای از دو بخش ساخته شده است که قسمت اول آن در سه ماه اول جذب پوست می شود.

این نوع از فیلر می تواند چنین و چروک های بسیار عمیق را نیز از بین ببرد. به همین خاطر معمولا از چنین ماده ای برای صاف کردن صورت هایی استفاده میشود که دارای چروک های بسیار عمیقی هستند. البته یک نکته مهم در رابطه با چنین فیلری وجود دارد و آن نیز این است که از این فیلر نباید در اطراف چشم ها و لب ها استفاده کرد.

فیلرهای حاوی پلی متیل

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن فیلر های دائمی هستند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید فیلر های حاوی پلی متیل نوعی فیلر دائمی هستند. به همین خاطر در بسیاری از مواقع پزشکان از آنها برای از بین بردن خطوط خنده و برجسته کردن گونه ها استفاده می کنند.

تزریق فیلر خط خنده چقدر دوام دارد؟

همه افراد هنگامی که برای تزریق فیلر خط خنده به پزشک مراجعه می کنند این سوال که فیلر خط خنده چقدر دوام دارد را مطرح می کنند. چون جواب چنین سوالی برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید و دوست دارید قبل از مراجعه به پزشک به پاسخ چنین پرسشی دست یابید بهتر است بدانید. معمولا فیلر ها دارای ماندگاری زیادی نیستند و به خاطر جریان گردش خون جذب بدن می شوند. به طور کلی ماندگاری فیلر خط خنده تنها بین ۶ تا ۱۸ماه ماندگاری دارد. به همین منظور انتظار نداشته باشید با یه بار تزریق تا آخر عمر خط خنده شما از بین برود.

کدام فیلر را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده دانست؟

بهتر است بدانید فیلر هایی که برای از بین بردن خط خنده تزریق می شوند انواع بسیار مختلفی دارند. اما توجه داشته باشید که تنها فیلری را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده شناخت که بیشترین سازگاری را با بدن انسان ها داشته باشد.

به همین خاطر بسیاری از پزشکان در جواب چنین سوالی فیلر حاوی اسید هیالورونیک را معرفی می کنند چون چنین ماده ای همانگونه که در بالا اشاره کردیم در بدن انسان به طور طبیعی وجود دارد و این فیلری می تواند بیشترین سازش را با بدن انسان ها داشته باشد. همین امر موجب میشود میزان عوارض آن بسیار کم باشد. همچنین بهترین فیلر برای هر پوستی با پوست دیگر تفاوت دارد به همین خاطر نمی توان در جواب چنین سوالی یک جواب واحد بیان کرد.

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

اگر دوست دارید با مزایای بسیار زیاد خط خنده آشنا شوید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید:

  • ● اولین مزیت تزریق فیلر خط خنده این است که چنین تزریقی به صورت سرپایی می باشد و نیاز نیست بعد از آن افراد استراحت کنند و یا بستری شوند.
  • ● افرادی که فیلر خط خنده را تزریق می کنند بعد از مدت زمان کمی میتوانند نتایح آن را مشاهده کنند. همین امر موجب محبوبیت بیش از حد این نوع از تزریق شده است.
  • ● همچنین چون تزریق فیلر خط خنده باعث میشود کلاژن سازی پوست تحریک شود. همیشه چنین تزریقی باعث صافی و نرمی پوست می شود.
  • ● چنین تزریقی عوارض کمی دارد و تنها در بعضی از مواقع میتواند باعث ایجاد حساسیت در بعضی از افراد بشود.

آیا ماساژ خط خنده بعد از تزریق فیلر کار درستی است؟

همه متخصصان زیبایی این عقیده را ندارند. اما بعضی از آنها بر این عقیده هستند که بهتر است افراد بعد از تزریق فیلر خط خنده حتما این قسمت را ماساژ دهند تا فیلر گلوله نشود و در ناحیه تزریق خون مردگی به وجود نیاید.

اما بعضی دیگر از پزشکان به هیچ وجه چنین کاری را نمی پسندن و عقیده دارند چنین کاری موجب می شود فیلر تزریق شده به قسمت های دیگر انتقال پیدا کند و افراد نتوانند نتیجه دلخواه را به دست آوردند. به همین خاطر همیشه تصمیم گیری در مورد این که چنین کاری درست است یانه برعهده پزشک می باشد. بنابراین بهتر است چنین سوالی را از پزشک معالج خود بپرسید.برای اطلاع از هزینه فیلر صورت با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

برای خط خنده ژل بهتره یا فیلر؟،هزینه فیلر خط خنده

یکی از نشانه های اصلی شادی که به صورت ناخودآگاه در افراد نمود پیدا می کند خندیدن است. خندیدن یکی از نعمت های الهی می باشد. اما گاهی اوقات در صورت بعضی از افراد برخی از خطوط ظاهر می شوند که به آنان خطوط خنده می گویند.

اینگونه از خطوط اگر چه نشان دهنده این هستند که شما در زندگی خود لحظات بسیار شاد زیادی داشته آید اما باعث می شوند شما پیرتر از سن واقعی خود نشان داده شوید.

به همین خاطر افرادی که با چنین مشکلی مواجه می شوند به دنبال راهی می باشند تا این مشکل را به طور کلی برطرف کنند. امروزه راه های زیادی برای از بین بردن چنین خطوطی به وجود آمده اند. که از جمله آنها می توان به تزریق فیلر خط خنده و یا تزریق ژل خط خنده اشاره کرد. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که برای از بین بردن خطوط خنده فیلر بهتر است یا ژل؟ اگر به دنبال پیدا کردن پاسخ این پرسش هستید بهتر است به خوبی این مقاله را مطالعه کنید.

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

فرق ژل و فیلر خط خنده چیست؟

برای پیدا کردن فرق فیلر و ژل خط خنده بهتر است ابتدا با هر کدام از این موارد به صورت کامل آشنا شوید. تا بتوانید یک مقایسه درست داشته باشید. به همین منظور ما در اینجا هر دوی این موارد را به طور کامل به شما معرفی کرده ایم.

تزریق فیلر خط خنده

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به کاهش علائم پیری و جوانسازی صورت کمک زیادی بکند فیلر می باشد. همچنین امروزه پزشکان از فیلر برای تغییر شکل بعضی از قسمت های صورت استفاده می کنند که از بین بردن خط خنده نیز یکی از آنها می باشد.

برای تزریق فیلر خط خنده پزشکان باید از سرنگ های بسیار نازک و باریکی استفاده کنند. تزریق فیلر به هیچ وجه کار سختی نیست و افرادی که می خواهند فیلر تزریق کنند نیاز نیست بیهوش شوند. اما با این حال سپردن چنین کاری به یک پزشک متخصص کار درستی است.

ژل خط خنده

بر خلاف فیلر ژل ماده ای کاملا مصنوعی می باشد که در بیشتر مواقع از آن برای پرکردن خطوط عمیق پوست استفاده می شود. معمولا نتایج تزریق ژل خیلی زود نمایان می شوند. همچنین بهتر است بدانید ژل همیشه بهتر از سایر موارد تزریفی می تواند خطوط عمیق پوست را محو کند. همین امر موجب شده است انتخاب بسیاری از پزشکان برای از بین بردن خطوط خنده تزریق ژل باشد. چون خطوط خنده خطوطی عمیق هستند که می توان آن ها را به واسطه ژل به راحتی از بین برد.

مهم ترین مزایای تزریق ژل خط خنده و فیلر کدام اند؟

بهتر است بدانید هم فیلر و هم ژل یک سری مزایای مشترک دارند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست. به همین منظور ما آنها را دراینجا برای شما بیان کرده ایم.

غیر تهاجمی

هر دوی این روش ها که برای از بین بردن چین و چروک به کار می روند کاملا غیر تهاجمی می باشند و بعد از تزریق ژل خط خنده نیاز نیست بیمار استراحت کند و یا کار خود را تعطیل کند. به همین خاطر افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت های روزمره خود برسند.

پوست صاف و نرم

داشتن پوست صاف و نرم آرزوی بسیاری از افراد می باشد. همین امر موجب شده است امروزه بسیاری از افراد به تزریق ژل خط خنده و فیلر روی بی آورند. چون هم ژل و هم فیلر می توانند با از بین بردن خطوط باعث صاف شدن پوست شوند. برای پوست هایی که دارای خطوطی عمیق هستند استفاده از ژل بهتر است چون ژل همیشه عملکرد بهتری نسبت به فیلر برای از بین بردن چروک های عمیق دارد.

تحریک تولید کلاژن

کلاژن همیشه نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد. به همین خاطر پزشکان در بسیاری از مواقع به دنبال راهی هستند تا فرایند تولید کلاژن را افزایش دهند. تزریق ژل خط خنده و فیلر دو روشی هستند که می توانند به خوبی تولید کلاژن را در پوست افزایش دهند.

کمترین عوارض و حساسیت

بسیاری از روش ها وجود دارند که برای از بین بردن خط خنده از آنها استفاده می شود. اما می توان گفت در بین آنها تزریق ژل و فیلر تنها روش هایی می باشند که میزان عوارض آنها بسیار کم است. همین امر موجب محبوبیت اینگونه از روش ها شده است.

قیمت هر واحد فیلر

قیمت هر واحد از فیلر در تمام کلینیک ها یکی نیست چون هر کلینیک و هر پزشک برای بیمار خود نوعی خاص از فیلر را تزریق می کند که هر کدام از آنها دارای قیمت و مشخصات خاصی هستند. اما به طور کلی معمولا قیمت هر واحد بین ۲/۵ میلیون تا ۵ میلیون تومان می باشد. در مجموع چنین تزریقی قیمت زیادی ندارد.برای اطلاع از قیمت فیلر خط خنده با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

هزینه فیلر خط خنده

خیلی از افراد تصور می کنند که قیمت فیلر خط خنده بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود تصمیم بسیاری از افراد برای انجام چنین کاری تغییر کند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه انجام این کار نیاز به هزینه زیادی ندارد. اما به طور کلی هزینه فیلر خط خنده به عواملی مانند: نوع فیلر، پزشک معالج ومحل کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. به همین خاطر بهتر است برای دریافت پاسخ این سوال به دنبال یک جواب واحد نباشید. چون تا زمانی که به یک کلینیک مراجعه نکنید و آنها با بررسی وضعیت خط خنده شما قیمت را تعیین نکرده اند نمی توانید از هزینه واقعی که برای این کار باید پرداخت کنید اطلاع پیدا کنید.

مهم ترین معایب تزریق ژل و فیلر کدام اند؟

ژل و فیلر همانگونه مزایای مشترک زیادی دارند دارای برخی معایب مشترک نیز می باشند. ما در اینجا این معایب را به شما معرفی کرده ایم.

موقتی بودن نتایج

افراد هنگامی که برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود از ژل و فیلر استفاده می کنند. دوست دارند نتایح این گونه از تزریق ها تا مدت زمان بسیار زیادی ماندگار بماند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی در مورد ژل و فیلر صدق نمی کند. چون هر دوی این مواد بعداز مدتی به صورت خودکار جذب پوست می شوند. اما همیشه فیلرها چون مواد طبیعی هستند ماندگاری بیشتری نصبت به ژل دارند.

احتمال واکنش های ناخواسته

گاهی اوقات افراد نصبت به ژل و فیلر حساسیت دارند و بعد از تزریق آنها حتما با عوارضی مانند: خارش، تورم و التهاب روبه رو می شوند. این گونه از عوارض در بعضی از افراد شدید تر و در برخی دیگر کمتر دیده می شوند.

عوارض جانبی

همه تزریقات دارای عوارضی مانند درد، خونریزی، تغییر رنگ پوست و احساس ناراحتی در ناحیه تزریق می باشند. در رابطه با تزریق ژل و فیلر نیز اینگونه از عوارض وجود دارند. اما همیشه چون فیلر یک ماده طبیعی است دارای عوارض کمتری نصبت به ژل است.

نیاز به مهارت و تخصص

تزریق ژل و فیلر به منظور از بین بردن خط خنده نیاز به مهارت خاصی دارد. به همین خاطر این نوع از تزریق حتما باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود و افرادی که دارای تخصص نیستند نمی توانند به هیچ وجه چنین تزریقی را به خوبی انجام دهند.

معرفی انواع فیلر

معرفی انواع فیلر

فیلر ها دارای انواع مختلفی هستند. معمولا این نوع از مواد تزریقی براساس معیار های مختلفی تقسیم بندی می شوند. ما در اینجا فیلرهایی که براساس مواد تشکیل دهنده مختلف ساخته شده اند را به شما معرفی کرده ایم.

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک

می توان گفت یکی از معروف ترین انواع فیلر، فیلر های حاوی اسید هیالورونیک می باشند. بهتر است بدانید اسید هیالورونیک نوعی ماده می باشد که معمولا به صورت طبیعی در پوست افراد وجود دارد. این ماده می تواند در حجیم کردن پوست و آبرسانی به آن نقش بسیار مهمی داشته باشد . همچنین چنین ماده ای باعث تغذیه پوست نیز می شود.

این ماده که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده فیلر هیالورونیک اسید است را می توان به راحتی به داخل پوست تزریق کرد. چون چنین ماده ای می تواند تا حد زیادی چین و چروک های پوست را کاهش دهد. چنین فیلری کاملا شفاف می باشد و در داخل سرنگ های آماده قرار دارد. این نوع از فیلر خود نیز دارای انواع مختلفی است . چون فیلر هیالورونیک اسیدی که برای لب استفاده می شود با فیلر هیالورونیک اسیدی که برای گونه به کار برده می شود تفاوت های زیادی دارد.

فیلرهای حاوی هیدروکسی

یکی دیگر از انواع فیلر تزریقی فیلر حاوی هیدروکسی می باشد . این مدل از فیلر در دسته فیلر های محرک قرار دارد. فیلر های محرک نوعی فیلر می باشند که می توانند کلاژن سازی پوست را تحریک کنند. چنین ماده ای از دو بخش ساخته شده است که قسمت اول آن در سه ماه اول جذب پوست می شود.

این نوع از فیلر می تواند چنین و چروک های بسیار عمیق را نیز از بین ببرد. به همین خاطر معمولا از چنین ماده ای برای صاف کردن صورت هایی استفاده میشود که دارای چروک های بسیار عمیقی هستند. البته یک نکته مهم در رابطه با چنین فیلری وجود دارد و آن نیز این است که از این فیلر نباید در اطراف چشم ها و لب ها استفاده کرد.

فیلرهای حاوی پلی متیل

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن فیلر های دائمی هستند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید فیلر های حاوی پلی متیل نوعی فیلر دائمی هستند. به همین خاطر در بسیاری از مواقع پزشکان از آنها برای از بین بردن خطوط خنده و برجسته کردن گونه ها استفاده می کنند.

تزریق فیلر خط خنده چقدر دوام دارد؟

همه افراد هنگامی که برای تزریق فیلر خط خنده به پزشک مراجعه می کنند این سوال که فیلر خط خنده چقدر دوام دارد را مطرح می کنند. چون جواب چنین سوالی برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید و دوست دارید قبل از مراجعه به پزشک به پاسخ چنین پرسشی دست یابید بهتر است بدانید. معمولا فیلر ها دارای ماندگاری زیادی نیستند و به خاطر جریان گردش خون جذب بدن می شوند. به طور کلی ماندگاری فیلر خط خنده تنها بین ۶ تا ۱۸ماه ماندگاری دارد. به همین منظور انتظار نداشته باشید با یه بار تزریق تا آخر عمر خط خنده شما از بین برود.

کدام فیلر را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده دانست؟

بهتر است بدانید فیلر هایی که برای از بین بردن خط خنده تزریق می شوند انواع بسیار مختلفی دارند. اما توجه داشته باشید که تنها فیلری را می توان به عنوان بهترین فیلر خط خنده شناخت که بیشترین سازگاری را با بدن انسان ها داشته باشد.

به همین خاطر بسیاری از پزشکان در جواب چنین سوالی فیلر حاوی اسید هیالورونیک را معرفی می کنند چون چنین ماده ای همانگونه که در بالا اشاره کردیم در بدن انسان به طور طبیعی وجود دارد و این فیلری می تواند بیشترین سازش را با بدن انسان ها داشته باشد. همین امر موجب میشود میزان عوارض آن بسیار کم باشد. همچنین بهترین فیلر برای هر پوستی با پوست دیگر تفاوت دارد به همین خاطر نمی توان در جواب چنین سوالی یک جواب واحد بیان کرد.

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

مزایای تزریق فیلر خط خنده کدام اند؟

اگر دوست دارید با مزایای بسیار زیاد خط خنده آشنا شوید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید:

  • ● اولین مزیت تزریق فیلر خط خنده این است که چنین تزریقی به صورت سرپایی می باشد و نیاز نیست بعد از آن افراد استراحت کنند و یا بستری شوند.
  • ● افرادی که فیلر خط خنده را تزریق می کنند بعد از مدت زمان کمی میتوانند نتایح آن را مشاهده کنند. همین امر موجب محبوبیت بیش از حد این نوع از تزریق شده است.
  • ● همچنین چون تزریق فیلر خط خنده باعث میشود کلاژن سازی پوست تحریک شود. همیشه چنین تزریقی باعث صافی و نرمی پوست می شود.
  • ● چنین تزریقی عوارض کمی دارد و تنها در بعضی از مواقع میتواند باعث ایجاد حساسیت در بعضی از افراد بشود.

آیا ماساژ خط خنده بعد از تزریق فیلر کار درستی است؟

همه متخصصان زیبایی این عقیده را ندارند. اما بعضی از آنها بر این عقیده هستند که بهتر است افراد بعد از تزریق فیلر خط خنده حتما این قسمت را ماساژ دهند تا فیلر گلوله نشود و در ناحیه تزریق خون مردگی به وجود نیاید.

اما بعضی دیگر از پزشکان به هیچ وجه چنین کاری را نمی پسندن و عقیده دارند چنین کاری موجب می شود فیلر تزریق شده به قسمت های دیگر انتقال پیدا کند و افراد نتوانند نتیجه دلخواه را به دست آوردند. به همین خاطر همیشه تصمیم گیری در مورد این که چنین کاری درست است یانه برعهده پزشک می باشد. بنابراین بهتر است چنین سوالی را از پزشک معالج خود بپرسید.برای اطلاع از هزینه فیلر صورت با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 119
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی