loading...

بهترین متخصص قلب و عروق تهران،لیزر موهای زائد،پاکسازی پوست

بازدید : 2
يکشنبه 28 آبان 1402 زمان : 11:33

طبیعت بدن انسان به گونه ای است که هرگاه سن او افزایش پیدا می کند و به مرحله میانسالی و پیری می رسد. بعضی از قسمت های بدن به صورت خودکار حجم خود را از دست می دهند و پوست بدن نیز نازک می شود.

یکی از مهم ترین قسمت های بدن انسان که با افزایش سن حجم خود را از دست می دهد و باعث می شود افراد زیبایی خود را تا حد زیادی از دست بدهند گونه ها می باشند.

گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی صورت دارند و تنها در صورتیکه برجسته باشند افراد می توانند خود را زیبا بدانند. همین امر موجب شده است افراد زیادی برای این که زیبایی خود را بازگردانند اقدام به تزریق ژل گونه بکنند.

امروزه تزریق ژل به یکی از کار های بسیار رایج تبدیل شده است که افراد برای زیبا سازی همه قسمت های بدن از آن استفاده می کنند . این کار در رابطه با افزایش حجم گونه ها و زاویه سازی صورت نیز می تواند بسیار کمک کند. چون ژل می تواند تا حد زیادی حجم گونه ها را افزایش دهد.

برجسته کردن گونه ها با استفاده از تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

بسیاری از افراد فکر می کنند تنها کسانی که مسن هستند و گونه های چروکی دارند باید فیلر گونه تزریق کنند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد. زیرا تزریق ژل گونه در هر سنی و برای تمام افراد می تواند بسیار موفق عمل کند.

چون تمام افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند تا حد زیادی صورت خود را زاویه سازی کنند. افراد جوانی که این کار را انجام می دهند می توانند صورتی بسیار شاداب داشته باشند. همچنین تزریق ژل گونه کمک می کند افراد با این که هیکلی لاغر داشته باشند ولی از صورتی پر بهره مند باشند. تقریبا چنین استایلی آرزوی بانوان زیادی است که تزریق چنین موردی باعث تحقق آن می شود.

روش تزریق ژل گونه

هنگامی که می خواهید اقدام به تزریق فیلر گونه کنید باید حتما به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا برای چکاپ بدن شما آزمایشات لازم را تجویز کند . زیرا تنها در این صورت پزشک از وضع شما آگاهی پیدا می کند و اگر بیماری خاصی نداشته باشد اقدام به تزریق می کند.

همچنین قبل از انجام تزریق باید حتما اگر داروی خاصی مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. ما در اینجا مراحل انجام این کار را برای شما شرح داده ایم.

  • ● مرحله اول: اولین کاری که هنگام تزریق پزشک بعد از انجام موارد بیان شده در بالا باید انجام دهد این است که قسمت هایی که قرار است تزریق در آنها انجام شود را مشخص کند.
  • ● سپس باید تمام مناطق مشخص شده توسط داروی بی حسی کاملا بی حس شوند تا بیمار دردی را احساس نکند.
  • ● مرحله سوم: در این مرحله که مرحله آخر می باشد بعد از بی حس شدن صورت بیمار پزشک باید اقدام به تزریق ژل بکند.

همچنین بهتر است بدانید تزریق ژل به گونه نباید بیش از حد باشد چون می تواند شکل صورت را از توازن خارج کند.

اقدامات قبل از تزریق ژل گونه

هنگامی که به پزشک مراجعه می کنید برای این که تزریقی موفق داشته باشید یک سری از نکات را برای شما بیان میکند که باید حتما آنها را رعایت کنید. ما بعضی از این نکات را برای شما بیان کرده ایم.

  • ● قبل از تزریق حداقل ۱۰روز اگر دارویی مانند: آسپرین، ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل مصرف می کنید مصرف آن را قطع کنید. همچنین در طی این مدت باید مصرف روغن ماهی و ویتامین E را نیز قطع کنید. چون چنین داروهایی احتمال خونریزی را افزایش می دهند.
  • ● البته در صورتی که داروی درمانی خاصی و ویتامینی مصرف می کنید. باید حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. چون ممکن است مصرف نکردن این دارو ها در مدت زیادی برای شما عوارضی به همراه داشته باشد.
  • ● به طور کلی مصرف الکل ضرر های زیادی برای بدن دارد و بهتر است مصرف آن کم شود. اما قبل از تزریق حداقل به مدت ۲۴ ساعت به طور کامل باید مصرف نوشیدنی های الکلی را قطع کنید. چون مصرف چنین نوشیدنی هایی باعث میشود احتمال خونریزی شما بالا برود و ممکن است کبودی های بعد از تزریق را تشدید کند.
  • ● اگر دندانهایتان خراب می باشند و قصد دارید آنها درمان کنید. باید حتما دو هفته قبل از تزریق فیلر گونه درمان آن را قطع کنید و از رفتن به دندان پزشک اجتناب کنید.
  • ● معمولا تزریق ژل گونه درد زیادی ندارد اما اگر تحمل دردتان زیاد نمی باشد. می توانید یک ساعت قبل از تزریق استامینوفن مصرف کنید.
  • ● همچنین روزی که قصد دارید برای تزریق به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید. به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید و با صورتی پاک به آنجا مراجعه کنید. توجه کنید که تحت هیچ عنوانی نباید از کرم های مرطوب کننده نیز استفاده کنید.
  • ● روزی که قصد دارید تزریق را انجام دهید غذای سبکی میل کنید.
  • ● برنامه های ورزشی خود را به گونه ای تنظیم کنید که تا ۴۸ساعت بعد از انجام این کار نیاز به ورزش کردن نداشته باشید.
  • ● بعضی از افراد هنگامی که در معرض استرس قرار می گیرند و خواب نامنظمی دارند تبخال می زنند. اگر شما نیز جز این افراد هستید باید حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید . چون ممکن است برای جلوگیری نیاز داشته باشید داروی خاصی مصرف کنید.

ماندگاری تزریق ژل گونه

ماندگاری تزریق ژل گونه

بسیاری از افراد فکر می کنند که ماندگاری ژل گونه دائمی می باشد. اما بهتر است بدانید چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد. چون ماندگاری تزریق ژل گونه ماندگاری دائمی ندارد و هر چند وقت یک بار نیاز به ترمیم دارد. اما بهتر است بدانید مدت زمان ماندگاری ژل گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

برند ژل

ژل هایی که برای حجیم کردن گونه تزریق می شوند دارای برندهای مختلفی هستند که هر برند نیز دارای ماندگاری خاصی است. هرچقدر میزان ماندگاری برند ژل تزریقی بیشتر باشد ماندگاری آن نیز بر روی صورت بیشتر خواهد بود.

بدن فرد

سیستم بدن هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد . به همین خاطر ممکن است ماندگاری فیلر گونه بر روی بدن هر فردی متفاوت باشد .

مراقبت های بعد از تزریق

اگر افراد مراقبت های توصیه شده بعد از تزریق را به خوبی رعایت کنند می توانند ماندگاری ژل گونه را تا حد زیادی افزایش دهند.

قیمت تزریق ژل گونه

قیمت تزریق ژل گونه

افرادی که به دنبال تزریق ژل گونه می باشند. گاهی اوقات مجبور به پرداخت مبالغ گوناگونی میشوند. چون عوامل زیادی بر قیمت تزریق ژل گونه تاثیر گذار هستند.

مقدار ژل تزریقی

گاهی اوقات با توجه به ساختار صورت افراد ممکن است مقدار ژل تزریقی به گونه افراد متفاوت باشد. هر چقدر مقدار ژل تزریقی بیشتر باشد فردی که این کار را انجام می دهد باید هزینه بالاتری پرداخت کند.

مهارت پزشکی که کار تزریق را انجام می دهد

هرگاه یک پزشک مهارت زیادی داشته باشد شهرت بیشتری نیز خواهد داشت. به همین خاطر پزشکانی که دارای مهارت بالایی هستند دستمزد بیشتری دریافت می کنند. بنابراین مهارت پزشک نیز بر قیمت تزریق ژل تاثیر گذار است.

کلینیک

کلینیک هایی که تجهیزات زیادی دارند.و پزشکان آنها از سطح علمی بالایی برخوردار هستند. معمولا از مراجعین خود مبلغ بیشتری دریافت می کنند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

بعد از این که ژل گونه تزریق کردید برای این که بتوانید به نتیجه دلخواه برسید باید حتما به یک سری از نکات توجه کنید. چون گاهی اوقات افراد به خاطر ناآگاهی یک سری از کار ها را انجام میدهند که موجب میشود نتوانند نتیجه دلخواه خود را به دست آورند. برای آشنایی شما با این نکات ما بعضی از آنها را در اینجا برایتان بیان کرده ایم.

  • ● به صورت طبیعی افرادی که فیلر گونه تزریق می کنند. صورت آنها متورم می شود به همین خاطر اگر بعد از تزریق با چنین مواردی روبه رو شدید نگران نباشید چون کاملا طبیعی است و بعد از چند روز خود به خود از بین می رود. اما اگر میخواهید تورم صورتتان کاهش پیدا کند و زودتر از بین برود باید از مصرف نمک پرهیز کنید.
  • ● همچنین اگر تورم باعث آزار شما می شود و دوست دارید خیلی زود تورم صورت شما از بین برود. می تونید هرچند ساعت یک بار به مدت ۱۵دقیقه کمپرس سرد بر روی قسمت های متورم قرار دهید. چون چنین مواردی باعث می شوند روند درمان تورم سریع شود.
  • ● هنگامی که تزریق انجام می شود و می خواهید مراقبت های لازم بعد از آن را انجام دهید توصیه می شود به هیچ عنوان سر خود را پایین نیندازید.
  • ● معمولا افراد هنگامی که تزریق انجام میدهند وسوسه می شوند که محل تزریق را دستکاری کنند. اما توصیه می شود تا ۲۴ساعت به هیچ عنوان نباید مکان های تزریق را دستکاری کنید و آنها را ماساژ دهید.
  • ● شغل بعضی از افراد به گونه ای است که باید در معرض نور خورشید باشند. برای چنین افرادی تزریق ژل گونه مناسب نمی باشد. چون پزشکان توصیه می کنند افرادی که ژل تزریق میکنند حداقل تا ۱۴روز بعد از تزریق به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرند و از رفتن به سولاریوم نیز پرهیز کنند.
  • ● افرادی که چنین تزریقی را انجام می دهند. باید برای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکلی تا حداقل یک هفته آب زیادی بنوشند.
  • ● بعضی از افراد به خاطر این که در این زمینه آگاهی ندارند بلافاصله بعد از تزریق بر روی شکم و پهلو می خوابند. بهتر است بدانید این کار باعث می شود فشار زیادی به صورت وارد شود و تورم آن نیز بیشتر شود. به همین خاطر توصیه می شود بعد از تزریق تا یک هفته به هیچ عنوان بر روی شکم نخوابید.
  • ● همچنین اگر تزریق ژل گونه انجام داده اید باید تا یک هفته به صورت کاملا مطلق از رفتن به استخر و سونا اجتناب کنید.
  • ● اگر به الکل اعتیاد دارید و نمی توانید مصرف آن را کنار بگذارید بهتر است اقدام به تزریق فیلر گونه نکنید. چون علاوه بر قبل از تزریق باید بعد از آن نیز به تا مدتی الکل مصرف نکنید.
  • ● تاکنون هیچ پزشکی آرایش کردن بعد از تزریق را منع نکرده است. اما اگر می خواهید نتیجه خوبی به دست آوردید بهتر است از آرایش کردن به مدت ۲۴ساعت خود داری کنید.
  • ● همچنین همه افرادی که ژل گونه تزریق می کنند نباید باید به هیچ عنوان تا قبل از ۷۲ساعت اقدام به شستن صورت و استحمام کنند. چون انجام چنین کار هایی باعث می شود روند درمان شما کند شود. اما بعد از مدت زمان معین شده می توانید به صورت معمولی اقدام به شستشوی صورت خود بکنید و به حمام بروید.
  • ● برای درمان عجله نکنید. چون به صورت معمولی روند درمان و دریافت نتیجه دلخواه حداقل دو هفته طول می کشد. در صورتیکه عجله کنید ممکن است با مشکل مواجه شوید.
  • ● هرچند تزریق ژل را نمی توان یک عمل در نظر گرفت اما با این حال نیز همیشه پزشکان توصیه می کنند برای این که بدن شما بعد از انجام این کار به حالت پایدار برگردد از دراز کشیدن تا چهار ساعت اجتناب کنید. زیرا دراز کشیدن باعث می شود روند جریان خون شما تغییر کند و بدنتان به وضعیت ثابت قبل بازنگردد.
  • ● اگر چشمانتان ضعیف هستند و عینکی می باشید بعد از تزریق ژل گونه نیاید از عینک استفاده کنید. چون استفاده از آن باعث می شود به گونه ها فشار وارد شود و شما باید تا زمان بهبودی از عینک استفاده نکنید. درصورتیکه نمی توانید بدون عینک کار های روزانه خود را انجام دهید توصیه می شود ابتدا چشمانتان را درمان کنید. سپس اقدام به تزریق ژل گونه کنید.
  • ● اگر افراد یک سری از نکات را رعایت نکنند ممکن است التهاب و تورم های ناشی از تزریق آن ها را اذیت کند. چون مراقبت های بعد از تزریق تاثیر بسیار زیادی بر التهاب آن دارد. اگر بتوانید بدن خود را هیدراته نگه دارید با مشکل مواجه نخواهید شد. برای انجام این کار میتواند آب زیادی بنوشید. همچنین انجام این کار باعث می شود شما پوستی سالم و شاداب داشته باشید.
  • ● افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است اگر التهاب بدن آنها بعد از تزریق زیاد باشد ممکن است با مشکل مواجه شوند. به همین خاطر چنین افرادی باید بلافاصله بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنند. تا میزان التهاب آنها کاهش یابد و زیاد نشود. همچنین توجه کنید که به هیچ عنوان فشاری به ناحیه ای که ژل به آن تزریق شده است وارد نکنید.
  • ● بعضی از افراد بعد از تزریق به صورت خودسرانه یک سری دارو مصرف می کنند. از انجام چنین کاری خود داری کنید. چون دارویی که مصرف می کنید باید با تجویز پزشک باشد. به همین خاطر اگر قصد دارید دارویی مصرف کنید حتما قبل از آن با پزشک خود مشورت کنید.
  • ● بعد از تزریق بهتر است سرو صورت خود را خم نکنید. همچنین نباید ورزش های سنگین را نیز انجام دهید به عنوان مثال ورزشی که انجام میدهید نیاید موجب عرق کردن شما بشود.
  • ● غذایی که بعد از تزریق مصرف می کنید حداقل تا یک هفته بعد از تزریق ژل گونه بهتر است دارای ادویه های تند نباشد .
  • ● اگر بیماری خاصی مانند دیابت دارید حتما قبل از تزریق آن را به پزشک اطلاع دهید تا برای مراقبت های بعد از تزریق به شما راه کارهای خاصی بدهد.
  • ● همچنین بعد از تزریق فیلر گونه تمام تلاش خود را به کار ببرید تا هیچ گونه زخمی بر روی صورت شما ایجاد نشود.
  • ● بعد از تزریق ممکن است به خاطر پروسه تزریق صورت تان دچار یک سری از تغییرات شود. به خاطر همین تغییرات برای افرادی که آلرژی دارند و در دوره بارداری هستند انجام چنین کاری توصیه نمی شود.

عوارض ژل گونه

تزریق ژل گونه عوارض جانبی زیادی ندارد. اما نمیتوان گفت که هیچ گونه عوارضی هم ندارد. برای آشنایی بیشتر شما با این موارد ما عوارض انجام این کار را برای شما بیان کرده ایم.

  • ● گاهی اوقات بدن افراد ممکن است به ژل حساسیت داشته باشد. چنین افرادی هنگامی که ژل گونه تزریق میکنند ممکن است بدن آنها واکنش های آلرژیکی از خود نشان دهد .
  • ● تزریق ژل گونه باعث میشود بی نظمی در کانتور صورت به وجود آید.
  • ● افرادی که ژل گونه تزریق می کنند تغییرات غیر عادی در صورتشان به وجود می آید و ممکن است تناسب اجزای صورت آنها به هم بخورد.
  • ● یکی دیگر از عوارض این کار پوسته پوسته شدن لایه خارجی پوست می باشد.
  • ● در بعضی از موارد نادر بدن افراد بعد از تزریق فیلر گونه دچار عفونت می شود.

تزریق ژل گونه چند سی سی

افرادی که دارای گونه های برجسته ای هستند و تنها هدف آنها از تزریق زاویه سازی صورت می باشد نیاز نیست ژل زیادی تزریق کنند و میتوانند تنها با یک تا یک و نیم سی سی ژل کار خود را انجام دهند. اما افرادی که گونه های برجسته ای ندارند باید برای تزریق ژل به دو گونه خود حداقل از ۴تا۶سی سی ژل استفاده کنند.

هنگام تزریق ژل گونه ورم ناشی از آن چند روز ماندگار می ماند؟

یکی از نگرانی های مهم افراد که باعث میشود بسیاری از افراد اقدام به تزریق ژل گونه نکنند تورم بعد از تزریق میباشد. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد این سوال را بپرسند که ورم بعد از تزریق فیلر گونه چند روز طول میکشد؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید ورم این تزریق معمولا تا سه روز ماندگار می ماند و تنها در موارد نادر ممکن است این زمان طولانی تر شود. البته به طور کلی طول درمان تزریق ژل گونه دو هفته می باشد و از این زمان بیشتر نخواهد شد.

قیمت هر سی سی ژل گونه

برای قیمت هر سی سی ژل گونه نمیتوان یک مبلغ یکسان بیان کرد. چون شرکت های بسیار زیادی این نوع از ژل را تولید می کنند. هر برند از ژل دارای کیفیت و قیمت خاصی است. اما به طور معمولا قیمت هر سی سی فیلر گونه از ۲میلیون و نیم تا ۵میلیون متغیر می باشد.

طبیعت بدن انسان به گونه ای است که هرگاه سن او افزایش پیدا می کند و به مرحله میانسالی و پیری می رسد. بعضی از قسمت های بدن به صورت خودکار حجم خود را از دست می دهند و پوست بدن نیز نازک می شود.

یکی از مهم ترین قسمت های بدن انسان که با افزایش سن حجم خود را از دست می دهد و باعث می شود افراد زیبایی خود را تا حد زیادی از دست بدهند گونه ها می باشند.

گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی صورت دارند و تنها در صورتیکه برجسته باشند افراد می توانند خود را زیبا بدانند. همین امر موجب شده است افراد زیادی برای این که زیبایی خود را بازگردانند اقدام به تزریق ژل گونه بکنند.

امروزه تزریق ژل به یکی از کار های بسیار رایج تبدیل شده است که افراد برای زیبا سازی همه قسمت های بدن از آن استفاده می کنند . این کار در رابطه با افزایش حجم گونه ها و زاویه سازی صورت نیز می تواند بسیار کمک کند. چون ژل می تواند تا حد زیادی حجم گونه ها را افزایش دهد.

برجسته کردن گونه ها با استفاده از تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

بسیاری از افراد فکر می کنند تنها کسانی که مسن هستند و گونه های چروکی دارند باید فیلر گونه تزریق کنند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد. زیرا تزریق ژل گونه در هر سنی و برای تمام افراد می تواند بسیار موفق عمل کند.

چون تمام افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند تا حد زیادی صورت خود را زاویه سازی کنند. افراد جوانی که این کار را انجام می دهند می توانند صورتی بسیار شاداب داشته باشند. همچنین تزریق ژل گونه کمک می کند افراد با این که هیکلی لاغر داشته باشند ولی از صورتی پر بهره مند باشند. تقریبا چنین استایلی آرزوی بانوان زیادی است که تزریق چنین موردی باعث تحقق آن می شود.

روش تزریق ژل گونه

هنگامی که می خواهید اقدام به تزریق فیلر گونه کنید باید حتما به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا برای چکاپ بدن شما آزمایشات لازم را تجویز کند . زیرا تنها در این صورت پزشک از وضع شما آگاهی پیدا می کند و اگر بیماری خاصی نداشته باشد اقدام به تزریق می کند.

همچنین قبل از انجام تزریق باید حتما اگر داروی خاصی مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. ما در اینجا مراحل انجام این کار را برای شما شرح داده ایم.

  • ● مرحله اول: اولین کاری که هنگام تزریق پزشک بعد از انجام موارد بیان شده در بالا باید انجام دهد این است که قسمت هایی که قرار است تزریق در آنها انجام شود را مشخص کند.
  • ● سپس باید تمام مناطق مشخص شده توسط داروی بی حسی کاملا بی حس شوند تا بیمار دردی را احساس نکند.
  • ● مرحله سوم: در این مرحله که مرحله آخر می باشد بعد از بی حس شدن صورت بیمار پزشک باید اقدام به تزریق ژل بکند.

همچنین بهتر است بدانید تزریق ژل به گونه نباید بیش از حد باشد چون می تواند شکل صورت را از توازن خارج کند.

اقدامات قبل از تزریق ژل گونه

هنگامی که به پزشک مراجعه می کنید برای این که تزریقی موفق داشته باشید یک سری از نکات را برای شما بیان میکند که باید حتما آنها را رعایت کنید. ما بعضی از این نکات را برای شما بیان کرده ایم.

  • ● قبل از تزریق حداقل ۱۰روز اگر دارویی مانند: آسپرین، ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل مصرف می کنید مصرف آن را قطع کنید. همچنین در طی این مدت باید مصرف روغن ماهی و ویتامین E را نیز قطع کنید. چون چنین داروهایی احتمال خونریزی را افزایش می دهند.
  • ● البته در صورتی که داروی درمانی خاصی و ویتامینی مصرف می کنید. باید حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. چون ممکن است مصرف نکردن این دارو ها در مدت زیادی برای شما عوارضی به همراه داشته باشد.
  • ● به طور کلی مصرف الکل ضرر های زیادی برای بدن دارد و بهتر است مصرف آن کم شود. اما قبل از تزریق حداقل به مدت ۲۴ ساعت به طور کامل باید مصرف نوشیدنی های الکلی را قطع کنید. چون مصرف چنین نوشیدنی هایی باعث میشود احتمال خونریزی شما بالا برود و ممکن است کبودی های بعد از تزریق را تشدید کند.
  • ● اگر دندانهایتان خراب می باشند و قصد دارید آنها درمان کنید. باید حتما دو هفته قبل از تزریق فیلر گونه درمان آن را قطع کنید و از رفتن به دندان پزشک اجتناب کنید.
  • ● معمولا تزریق ژل گونه درد زیادی ندارد اما اگر تحمل دردتان زیاد نمی باشد. می توانید یک ساعت قبل از تزریق استامینوفن مصرف کنید.
  • ● همچنین روزی که قصد دارید برای تزریق به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید. به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید و با صورتی پاک به آنجا مراجعه کنید. توجه کنید که تحت هیچ عنوانی نباید از کرم های مرطوب کننده نیز استفاده کنید.
  • ● روزی که قصد دارید تزریق را انجام دهید غذای سبکی میل کنید.
  • ● برنامه های ورزشی خود را به گونه ای تنظیم کنید که تا ۴۸ساعت بعد از انجام این کار نیاز به ورزش کردن نداشته باشید.
  • ● بعضی از افراد هنگامی که در معرض استرس قرار می گیرند و خواب نامنظمی دارند تبخال می زنند. اگر شما نیز جز این افراد هستید باید حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید . چون ممکن است برای جلوگیری نیاز داشته باشید داروی خاصی مصرف کنید.

ماندگاری تزریق ژل گونه

ماندگاری تزریق ژل گونه

بسیاری از افراد فکر می کنند که ماندگاری ژل گونه دائمی می باشد. اما بهتر است بدانید چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد. چون ماندگاری تزریق ژل گونه ماندگاری دائمی ندارد و هر چند وقت یک بار نیاز به ترمیم دارد. اما بهتر است بدانید مدت زمان ماندگاری ژل گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

برند ژل

ژل هایی که برای حجیم کردن گونه تزریق می شوند دارای برندهای مختلفی هستند که هر برند نیز دارای ماندگاری خاصی است. هرچقدر میزان ماندگاری برند ژل تزریقی بیشتر باشد ماندگاری آن نیز بر روی صورت بیشتر خواهد بود.

بدن فرد

سیستم بدن هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد . به همین خاطر ممکن است ماندگاری فیلر گونه بر روی بدن هر فردی متفاوت باشد .

مراقبت های بعد از تزریق

اگر افراد مراقبت های توصیه شده بعد از تزریق را به خوبی رعایت کنند می توانند ماندگاری ژل گونه را تا حد زیادی افزایش دهند.

قیمت تزریق ژل گونه

قیمت تزریق ژل گونه

افرادی که به دنبال تزریق ژل گونه می باشند. گاهی اوقات مجبور به پرداخت مبالغ گوناگونی میشوند. چون عوامل زیادی بر قیمت تزریق ژل گونه تاثیر گذار هستند.

مقدار ژل تزریقی

گاهی اوقات با توجه به ساختار صورت افراد ممکن است مقدار ژل تزریقی به گونه افراد متفاوت باشد. هر چقدر مقدار ژل تزریقی بیشتر باشد فردی که این کار را انجام می دهد باید هزینه بالاتری پرداخت کند.

مهارت پزشکی که کار تزریق را انجام می دهد

هرگاه یک پزشک مهارت زیادی داشته باشد شهرت بیشتری نیز خواهد داشت. به همین خاطر پزشکانی که دارای مهارت بالایی هستند دستمزد بیشتری دریافت می کنند. بنابراین مهارت پزشک نیز بر قیمت تزریق ژل تاثیر گذار است.

کلینیک

کلینیک هایی که تجهیزات زیادی دارند.و پزشکان آنها از سطح علمی بالایی برخوردار هستند. معمولا از مراجعین خود مبلغ بیشتری دریافت می کنند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

بعد از این که ژل گونه تزریق کردید برای این که بتوانید به نتیجه دلخواه برسید باید حتما به یک سری از نکات توجه کنید. چون گاهی اوقات افراد به خاطر ناآگاهی یک سری از کار ها را انجام میدهند که موجب میشود نتوانند نتیجه دلخواه خود را به دست آورند. برای آشنایی شما با این نکات ما بعضی از آنها را در اینجا برایتان بیان کرده ایم.

  • ● به صورت طبیعی افرادی که فیلر گونه تزریق می کنند. صورت آنها متورم می شود به همین خاطر اگر بعد از تزریق با چنین مواردی روبه رو شدید نگران نباشید چون کاملا طبیعی است و بعد از چند روز خود به خود از بین می رود. اما اگر میخواهید تورم صورتتان کاهش پیدا کند و زودتر از بین برود باید از مصرف نمک پرهیز کنید.
  • ● همچنین اگر تورم باعث آزار شما می شود و دوست دارید خیلی زود تورم صورت شما از بین برود. می تونید هرچند ساعت یک بار به مدت ۱۵دقیقه کمپرس سرد بر روی قسمت های متورم قرار دهید. چون چنین مواردی باعث می شوند روند درمان تورم سریع شود.
  • ● هنگامی که تزریق انجام می شود و می خواهید مراقبت های لازم بعد از آن را انجام دهید توصیه می شود به هیچ عنوان سر خود را پایین نیندازید.
  • ● معمولا افراد هنگامی که تزریق انجام میدهند وسوسه می شوند که محل تزریق را دستکاری کنند. اما توصیه می شود تا ۲۴ساعت به هیچ عنوان نباید مکان های تزریق را دستکاری کنید و آنها را ماساژ دهید.
  • ● شغل بعضی از افراد به گونه ای است که باید در معرض نور خورشید باشند. برای چنین افرادی تزریق ژل گونه مناسب نمی باشد. چون پزشکان توصیه می کنند افرادی که ژل تزریق میکنند حداقل تا ۱۴روز بعد از تزریق به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرند و از رفتن به سولاریوم نیز پرهیز کنند.
  • ● افرادی که چنین تزریقی را انجام می دهند. باید برای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکلی تا حداقل یک هفته آب زیادی بنوشند.
  • ● بعضی از افراد به خاطر این که در این زمینه آگاهی ندارند بلافاصله بعد از تزریق بر روی شکم و پهلو می خوابند. بهتر است بدانید این کار باعث می شود فشار زیادی به صورت وارد شود و تورم آن نیز بیشتر شود. به همین خاطر توصیه می شود بعد از تزریق تا یک هفته به هیچ عنوان بر روی شکم نخوابید.
  • ● همچنین اگر تزریق ژل گونه انجام داده اید باید تا یک هفته به صورت کاملا مطلق از رفتن به استخر و سونا اجتناب کنید.
  • ● اگر به الکل اعتیاد دارید و نمی توانید مصرف آن را کنار بگذارید بهتر است اقدام به تزریق فیلر گونه نکنید. چون علاوه بر قبل از تزریق باید بعد از آن نیز به تا مدتی الکل مصرف نکنید.
  • ● تاکنون هیچ پزشکی آرایش کردن بعد از تزریق را منع نکرده است. اما اگر می خواهید نتیجه خوبی به دست آوردید بهتر است از آرایش کردن به مدت ۲۴ساعت خود داری کنید.
  • ● همچنین همه افرادی که ژل گونه تزریق می کنند نباید باید به هیچ عنوان تا قبل از ۷۲ساعت اقدام به شستن صورت و استحمام کنند. چون انجام چنین کار هایی باعث می شود روند درمان شما کند شود. اما بعد از مدت زمان معین شده می توانید به صورت معمولی اقدام به شستشوی صورت خود بکنید و به حمام بروید.
  • ● برای درمان عجله نکنید. چون به صورت معمولی روند درمان و دریافت نتیجه دلخواه حداقل دو هفته طول می کشد. در صورتیکه عجله کنید ممکن است با مشکل مواجه شوید.
  • ● هرچند تزریق ژل را نمی توان یک عمل در نظر گرفت اما با این حال نیز همیشه پزشکان توصیه می کنند برای این که بدن شما بعد از انجام این کار به حالت پایدار برگردد از دراز کشیدن تا چهار ساعت اجتناب کنید. زیرا دراز کشیدن باعث می شود روند جریان خون شما تغییر کند و بدنتان به وضعیت ثابت قبل بازنگردد.
  • ● اگر چشمانتان ضعیف هستند و عینکی می باشید بعد از تزریق ژل گونه نیاید از عینک استفاده کنید. چون استفاده از آن باعث می شود به گونه ها فشار وارد شود و شما باید تا زمان بهبودی از عینک استفاده نکنید. درصورتیکه نمی توانید بدون عینک کار های روزانه خود را انجام دهید توصیه می شود ابتدا چشمانتان را درمان کنید. سپس اقدام به تزریق ژل گونه کنید.
  • ● اگر افراد یک سری از نکات را رعایت نکنند ممکن است التهاب و تورم های ناشی از تزریق آن ها را اذیت کند. چون مراقبت های بعد از تزریق تاثیر بسیار زیادی بر التهاب آن دارد. اگر بتوانید بدن خود را هیدراته نگه دارید با مشکل مواجه نخواهید شد. برای انجام این کار میتواند آب زیادی بنوشید. همچنین انجام این کار باعث می شود شما پوستی سالم و شاداب داشته باشید.
  • ● افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است اگر التهاب بدن آنها بعد از تزریق زیاد باشد ممکن است با مشکل مواجه شوند. به همین خاطر چنین افرادی باید بلافاصله بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنند. تا میزان التهاب آنها کاهش یابد و زیاد نشود. همچنین توجه کنید که به هیچ عنوان فشاری به ناحیه ای که ژل به آن تزریق شده است وارد نکنید.
  • ● بعضی از افراد بعد از تزریق به صورت خودسرانه یک سری دارو مصرف می کنند. از انجام چنین کاری خود داری کنید. چون دارویی که مصرف می کنید باید با تجویز پزشک باشد. به همین خاطر اگر قصد دارید دارویی مصرف کنید حتما قبل از آن با پزشک خود مشورت کنید.
  • ● بعد از تزریق بهتر است سرو صورت خود را خم نکنید. همچنین نباید ورزش های سنگین را نیز انجام دهید به عنوان مثال ورزشی که انجام میدهید نیاید موجب عرق کردن شما بشود.
  • ● غذایی که بعد از تزریق مصرف می کنید حداقل تا یک هفته بعد از تزریق ژل گونه بهتر است دارای ادویه های تند نباشد .
  • ● اگر بیماری خاصی مانند دیابت دارید حتما قبل از تزریق آن را به پزشک اطلاع دهید تا برای مراقبت های بعد از تزریق به شما راه کارهای خاصی بدهد.
  • ● همچنین بعد از تزریق فیلر گونه تمام تلاش خود را به کار ببرید تا هیچ گونه زخمی بر روی صورت شما ایجاد نشود.
  • ● بعد از تزریق ممکن است به خاطر پروسه تزریق صورت تان دچار یک سری از تغییرات شود. به خاطر همین تغییرات برای افرادی که آلرژی دارند و در دوره بارداری هستند انجام چنین کاری توصیه نمی شود.

عوارض ژل گونه

تزریق ژل گونه عوارض جانبی زیادی ندارد. اما نمیتوان گفت که هیچ گونه عوارضی هم ندارد. برای آشنایی بیشتر شما با این موارد ما عوارض انجام این کار را برای شما بیان کرده ایم.

  • ● گاهی اوقات بدن افراد ممکن است به ژل حساسیت داشته باشد. چنین افرادی هنگامی که ژل گونه تزریق میکنند ممکن است بدن آنها واکنش های آلرژیکی از خود نشان دهد .
  • ● تزریق ژل گونه باعث میشود بی نظمی در کانتور صورت به وجود آید.
  • ● افرادی که ژل گونه تزریق می کنند تغییرات غیر عادی در صورتشان به وجود می آید و ممکن است تناسب اجزای صورت آنها به هم بخورد.
  • ● یکی دیگر از عوارض این کار پوسته پوسته شدن لایه خارجی پوست می باشد.
  • ● در بعضی از موارد نادر بدن افراد بعد از تزریق فیلر گونه دچار عفونت می شود.

تزریق ژل گونه چند سی سی

افرادی که دارای گونه های برجسته ای هستند و تنها هدف آنها از تزریق زاویه سازی صورت می باشد نیاز نیست ژل زیادی تزریق کنند و میتوانند تنها با یک تا یک و نیم سی سی ژل کار خود را انجام دهند. اما افرادی که گونه های برجسته ای ندارند باید برای تزریق ژل به دو گونه خود حداقل از ۴تا۶سی سی ژل استفاده کنند.

هنگام تزریق ژل گونه ورم ناشی از آن چند روز ماندگار می ماند؟

یکی از نگرانی های مهم افراد که باعث میشود بسیاری از افراد اقدام به تزریق ژل گونه نکنند تورم بعد از تزریق میباشد. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد این سوال را بپرسند که ورم بعد از تزریق فیلر گونه چند روز طول میکشد؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید ورم این تزریق معمولا تا سه روز ماندگار می ماند و تنها در موارد نادر ممکن است این زمان طولانی تر شود. البته به طور کلی طول درمان تزریق ژل گونه دو هفته می باشد و از این زمان بیشتر نخواهد شد.

قیمت هر سی سی ژل گونه

برای قیمت هر سی سی ژل گونه نمیتوان یک مبلغ یکسان بیان کرد. چون شرکت های بسیار زیادی این نوع از ژل را تولید می کنند. هر برند از ژل دارای کیفیت و قیمت خاصی است. اما به طور معمولا قیمت هر سی سی فیلر گونه از ۲میلیون و نیم تا ۵میلیون متغیر می باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 136
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی